You're using an older version of Internet Explorer that is no longer supported. Please update your browser.

Telus

Current Openings

29 Jobs

TELUS Summer 2020 CO-OP/Student Positions

Canada,
Jan 17, 2022

Poste de stagiaire ou d’étudiant coop à TELUS pour l’hiver 2022 : Analyste d’affaires II (Sécurité intelligente et automatisation, Mise en Å"uvre de la sécurité à l’échelle nationale)

Canada,
Jan 17, 2022

Programme de TELUS pour nouveaux diplômés en ingénierie et technologies

Canada,
Jan 17, 2022

Analyste d’affaires II â€" Stratégie de ressources et Mise en Å"uvre de l’exploitation, Expérience client

Canada,
Jan 17, 2022

Consultant(e) â€" évaluateur(trice) de sécurité qualifié

Canada,
Jan 17, 2022

Conseiller ou Conseillère d'affaires, Performance des produits et informations de marché - TELUS Agriculture

Canada,
Jan 17, 2022

Conseiller(ère) Marketing Produit, Voyage & Itinérance - Gestion Cycle de Vie Mobilité

Canada,
Jan 17, 2022

Analyste développeur principal ou analyste développeuse principale, Architecture d’entreprise

Canada,
Jan 17, 2022

Consultant(e) d’affaires

Canada,
Jan 17, 2022

Sr Systems Analyst

Canada,
Jan 17, 2022

Chargé de projet principal ou chargée de projet principale â€" TELUS Santé

Canada,
Jan 17, 2022

Directeur exécutif ou directrice exécutive, Solutions sectorielles

Canada,
Jan 17, 2022

Analyste, Qualité systèmes II - TELUS Santé

Canada,
Jan 17, 2022

Poste de stagiaire ou d’étudiant à TELUS pour l’hiver 2022 : Analyse d’affaires (responsable de la mobilisation), Exploitation des services mobiles â€" Soutien technique et Gestion des comptes clients

Canada,
Jan 15, 2022

Chargé ou chargée de projet II (Équipe Expérience client, Affaires)

Canada,
Jan 15, 2022

Analyste financier(ère) principal(e)- Opérations en télécommunication

Canada,
Jan 15, 2022

Conseiller(ère) Stratégie, Initiatives Stratégiques - Gestion Cycle de Vie Mobilité

Canada,
Jan 15, 2022

Dir-Planning&Engineering

Canada,
Jan 15, 2022

Architecte principal ou architecte principale en technologie â€" TELUS Santé

Canada,
Jan 15, 2022

Représentant du Service technique aux clients, niveau I (Solutions de paiement)

Canada,
Jan 15, 2022
← Prev
Page
1 2

About

TELUS (TSX: T, NYSE: TU) is Canada’s fastest-growing national telecommunications company, with $12.3 billion of annual revenue and 13.9 million customer connections, including 8.4 million wireless subscribers, 3.1 million wireline network access lines, 1.5 million high-speed Internet subscribers and 954,000 TELUS TV customers. TELUS provides a wide range of communications products and services, including wireless, data, Internet protocol (IP), voice, television, entertainment and video, and is Canada's largest healthcare IT provider.

When it comes to our people, we’re as diverse as the society we live in and we’re passionate about creating success for our customers, our shareholders, our communities and our team. Do you share our passion for:

• Building spirited relationships to foster a strong, collaborative network of diverse and skilled team members?
• Challenging the status quo to drive results and innovation in a dynamic, fast-paced and rewarding environment?
• Thriving on challenges to make a difference for our customers, our team, our community and our environment?
• Taking your career to new places by continuously driving your own learning and development?
•Creating the work/life flexibility and personalized benefits that suit your lifestyle?

At TELUS, you create future friendly possibilities®

For more information about careers at TELUS, please visit about.telus.com/careers.

TELUS LinkedIn Page Terms of Use: http://about.telus.com/community/english/socialmedia